Процедура за разглеждане на оплаквания и възражения
Искаме да Ви уверим, че в продължение на 30 години АВО Езиков и Изпитен център се стреми към непрекъснато поддържане на високи стандарти и подобряване на качеството на своите услуги. Нашата стратегия е да записваме и анализираме всички възникнали проблеми в процеса на работата ни и да планираме и предприемаме действия, които да не допуснат повторната им поява.
Ако имате оплаквания или въпроси, свързани с: организацията на изпитния ден, провеждането на самия изпит, изпитната база или нашия екип моля като
Стъпка 1
Пишете до г-жа Слава Василева, Акаунт Мениджър Ключови Клиенти на s.vassileva@avo.bg
Стъпка 2
Ако не сте удовлетворени от отговора, който сте получили, можете да подадете оплакването си в писмена форма до Мениджъра на Изпитния Център, г-жа Хаджимитрова на binnie@avo-bell.com. Ще получите отговор възможно най-кратък срок, не по- късно от 2 работни дни
В случай, че имате въпроси и оплаквания, свързани с резултатите от изпита Ви и бихте искали да кандидатстате за преразглеждане на резултатите, моля свържете се с г-жа Гергана Сандева, Мениджър Изпити на g.sandeva@avo-bell.com. Процедурата обхваща два етапа :
- Стъпка 1 -пълно техническо преразглеждане
- Стъпка 2 – допълнителна проверка на писмените части
Моля, имайте предвид, че процедурата по преразглеждане на резултатите е платена.