За да предоставим най-добре услуги на нашите клиенти, в този сайт използваме бисквитки (cookies). За повече информация вижте тук.

Разбрах!
ЗА УЧЕНИЦИ ЗА ВЪЗРАСТНИ ПОДГОТОВКА СЕРТИФИКАТНИ ИЗПИТИ Индивидуално обучение Корпоративен английски Изпитен център Сертифициране на преподаватели За нас Предстоящо Работа Контакти MY AVO ТЕСТ
лого Кеймбридж лого EAQUALS лого ISO
КОВИД-19 Мерки за безопасност при провеждане на присъствените занятия в клоновете на АВО ТУК

Процедура за разглеждане на оплаквания и възражения

Искаме да Ви уверим, че в продължение на 30 години АВО Езиков и Изпитен център се стреми към непрекъснато поддържане на високи стандарти и подобряване на качеството на своите услуги. Нашата стратегия е да записваме и анализираме всички възникнали проблеми в процеса на работата ни и да планираме и предприемаме действия, които да не допуснат повторната им поява.


Ако имате оплаквания или въпроси, свързани с: организацията на изпитния ден, провеждането на самия изпит, изпитната база или нашия екип моля като

Стъпка 1

Пишете до г-жа Слава Василева, Акаунт Мениджър Ключови Клиенти на s.vassileva@avo.bg

Стъпка 2

Ако не сте удовлетворени от отговора, който сте получили, можете да подадете оплакването си в писмена форма до Мениджъра на Изпитния Център, г-жа Хаджимитрова на binnie@avo-bell.com. Ще получите отговор възможно най-кратък срок, не по- късно от 2 работни дни


В случай, че имате въпроси и оплаквания, свързани с резултатите от изпита Ви и бихте искали да кандидатстате за преразглеждане на резултатите, моля свържете се с г-жа Гергана Сандева, Мениджър Изпити на g.sandeva@avo-bell.com. Процедурата обхваща два етапа :

  • Стъпка 1 -пълно техническо преразглеждане
  • Стъпка 2допълнителна проверка на писмените части

Моля, имайте предвид, че процедурата по преразглеждане на резултатите е платена.

Благодарим Ви!