Очаквайте дати за предстоящи семинари
Проведени семинари
Град |
Програма |
Дата |
Лектор |
Кюстендил
|
Използване на ефективни подходи и дейности за развиване на езиковите умения на учениците при преподаване и изучаване на английски език в реалната и виртуална класна стая |
15-Apr-2022 |
Албена Витанова |
Кърджали |
Планиране на отделни уроци и цикъл от уроци / учебно съдържание при преподаване на чужд език |
18-Jan-2020 |
Албена Витанова |
София
|
Изнасяне на уроци по учебни предмети, изучавани на чужд език – ефективни методи на преподаване и управление на учебния процес/ |
16-Feb-2019 |
Албена Витанова |
София |
Изнасяне на уроци по чужд език при деца ( 1-5 клас) ефективни методи на преподаване и управление на учебния процес/" |
10-Feb-2019 |
Даниел Клуковски |
София |
Изнасяне на уроци по чужд език – ефективни методи на преподаване и управление на учебния процес/ |
10-Feb-2019 |
Албена Витанова |
Варна |
Изнасяне на уроци по чужд език – ефективни методи на преподаване и управление на учебния процес/ |
9-Feb-2019 |
Албена Витанова |
Плевен |
Изнасяне на уроци по чужд език – ефективни методи на преподаване и управление на учебния процес/ |
8-Dec-2018 |
Албена Витанова |
Русе |
Изнасяне на уроци по чужд език – ефективни методи на преподаване и управление на учебния процес/ |
1-Nov-2018 |
Албена Витанова |
София |
Планиране на отделни уроци и учебно съдържание при преподаването на чужд език при деца (1 – 5 клас) |
17-Mar-2018 |
Даниел Клуковски |
Варна |
Планиране на отделни уроци и цикъл от уроци / учебно съдържание при преподаване на чужд език |
24-Feb-2018 |
Даниел Клуковски |
Шумен |
Планиране на отделни уроци и учебно съдържание при преподаването на чужд език при деца (1 – 5 клас) |
23-Feb-2018 |
Даниел Клуковски |
Пловдив |
Планиране на отделни уроци и цикъл от уроци / учебно съдържание при преподаване на чужд език |
10-Feb-2018 |
Албена Витанова |
Велико Търново |
Планиране на отделни уроци и цикъл от уроци / учебно съдържание при преподаване на чужд език |
9-Dec-2017 |
Албена Витанова |
Бургас |
Планиране на отделни уроци и цикъл от уроци / учебно съдържание при преподаване на чужд език |
2-Dec-2017 |
Даниел Клуковски |
Бургас |
Планиране на отделни уроци и учебно съдържание при преподаването на чужд език при деца (1 – 5 клас) |
1-Dec-2017 |
Даниел Клуковски |
София |
Планиране на отделни уроци и цикъл от уроци / учебно съдържание при преподаване на чужд език |
16-Mar-2017 |
Албена Витанова |
Планиране на отделни уроци и цикъл от уроци / учебно съдържание при преподаване на чужд език - подходяща за преподаватели по английски език в прогимназиален и гимназиален етап
Изнасяне на уроци по чужд език- - подходяща за преподаватели по английски език в прогимназиален и гимназиален етап
Планиране на отделни уроци и учебно съдържание при преподаването на чужд език при деца (1 – 5 клас) - подходяща за преподаватели по английски език в начален етап
Изнасяне на уроци по чужд език при деца от 1 до 5 клас - подходяща за преподаватели по английски език в начален етап
Основи на интегрираното обучение по учебни предмети на чужд език - подходяща за преподаватели по общообразователни предмети, изучавани на чужд език
Планиране на отделни уроци и цикъл от уроци по учебни предмети, изучавани на чужд език - подходяща за преподаватели по общообразователни предмети, изучавани на чужд език
Изнасяне на уроци по учебни предмети, изучавани на чужд език - подходяща за преподаватели по общообразователни предмети, изучавани на чужд език
Албена Витанова е:
- АВО преподавател по английски език с дългогодишен опит
- главен методик на АВО Езиков и изпитен център
- инструктор-преподавател за преподавателските квалификации на Кеймбридж CELTA и DELTA
- акредитиран изпитващ към Cambridge Assessment English
"Темата на обучeнието беше много интересна за учителите. Обсъждаха се различни подходи и стратегии при подготовката на уроци. Лекторът, Албена Витанова, запозна участниците с няколко метода на подготовка за преподаване на нов материал и даде много практически съвети на учителите."
Даниел Клуковски е:
- АВО преподавател по английски език с дългогодишен опит
- инструктор-преподавател за Кеймбридж квалификация за преподавателска правоспособност CELTA
- акредитиран изпитващ към Cambridge Assessment English
"Планирането и анализирането на езика представляваха голям интерес за мен. Благодарим на Даниел за свежите идеи за подбор и адаптиране на материали."
Програмите се състоят от присъствена и дистанционна част с общо времетраене 16 часа. В присъствените часове ще имате възможност да получите теоретични знания и много практически съвети от главните ни методици и инструктор-преподаватели за курсове на Cambridge – CELTA и DELTA, а в часове за самостоятелна подготовка ще имате достъп до множество материали в нашата онлайн платформа. Всички участници в обученията ще преминат през финален тест, с който успешно да завършат програмата и да получат своя сертификат, с който гарантирано ще получат 1 квалификационен кредит.
Участвайки в обученията, Вие ще имате възможност да се подготвите за изпит ТКТ (Teaching Knowledge Test) на Cambridge Assessment English, с който можете да придобиете 5 ПКС.
Според Наредба 12 от 26.09.2016 г. и по-конкретно Чл. 58, ал.2, т.4, учители по чужд език, които притежават безсрочен сертификат за международно призната квалификация – какъвто е сертификатът ТКТ, могат да придобият 5 ПКС, без да се явяват на допълнителен изпит в български ВУЗ.
Цялата наредбата можете да откриете тук:
http://zareformata.mon.bg/documents/naredba_12_01.09.2016_prof_razvitie_uchiteli.pdf
Моля обърнете внимание, че за да кандидатствате за 5 ПКС, в допълнение на сертификат ТКТ и 1 квалификационен кредит, трябва да имате най-малко две години педагогически стаж.
Пълната процедура за кандидатсване за 5 ПКС можете да прочетете тук:
https://diuu.bg/pks-apply/pks-apply-docs/
Ако желаете да организирате семинар за преподавателите по чужд език във Вашето училище, моля свържете се с нас.
Eмайл: s.vassileva@avo.bg
Tелефон: 0893 61 11 67
„Семинарът надмина очакванията ми, защото имаше повече материали с практическа насоченост. Обикновено се представя доста теория, която не ми е толкова полезна във всекидневната практика.“
„Хареса ми. Накара ме да се замисля какво да подобря в планирането на уроците.“
„Семинарът беше полезен и интересен за мен. Темата беше поднесена по изключително интересен начин, дори надмина моите очаквания.“
„Планирането и анализирането на езика представляваха голям интерес за мен. Полезни ми бяха и начините за подбор и адаптиране на материалите.“
„Всички теми бяха полезни, получих свежи идеи за подбор и адаптиране на материали.“
„Ще задавам CCQ (concept check questions) - много ми харесаха. Ще използвам повече нагледни материали.“
„Семинарът е практически насочен и отговаря на очакванията ми. Полезен ми е да свържа теорията с практиката и да направя работата си като учител още по-ефективна.“