За да предоставим най-добре услуги на нашите клиенти, в този сайт използваме бисквитки (cookies). За повече информация вижте тук.

Разбрах!
ЗА УЧЕНИЦИ ЗА ВЪЗРАСТНИ ПОДГОТОВКА СЕРТИФИКАТНИ ИЗПИТИ Индивидуално обучение Корпоративен английски Изпитен център
Сертифициране на преподаватели За нас Предстоящо Работа Контакти MY AVO ТЕСТ
лого Кеймбридж лого EAQUALS лого ISO
Във връзка със заповед за въвеждане на временни противоепидемични мерки на територията на София-град, от 14.10.2021г. всички занятия ще се провеждат дистанционно. За влизане в он-лайн класната стая – виж в AVO Online Zone

Защо компанията трябва да инвестира в английския на служителите си?

Мислите, че обучението на Вашите служители е само допълнителен разход за компанията Ви! Смятате, че добрият английския е необходим само за служителите в големите корпорации. 

Ще ви разкажем защо е добре всеки работодател да подобрява английския на служителите си и какви ползи ще донесе инвестицията Ви в бъдеще.

Обучение на място Обучение в групи

Защо компанията трябва да инвестира в английския на служителите си?

7 причини да подобрите английския на Вашите служители

1. Печеливша инвестиция

Някои предприемачи намират за по-лесно да наемат преводач отколкото да изпращат служителите си на курсове. Думите "по-просто" и "по-изгодно" обаче не са синоними. Много по-изгодно е да обучавате специалисти, които говорят отлично английски, отколкото постоянно да прибягвате до услугите на преводач. Ползата от обучението на служителите е особено забележима, ако изпратите своя специалист в командировка. В този случай ще спестите от:
  • Цената на билетите и нощувките: Служител, който говори английски, може да резервира билети директно на англоезичния уебсайт на авиокомпанията и по този начин да спести от посреднически такси. Той също така може да намери по-изгодна опция за настаняване, спестявайки от услугите на скъпи хотели.
  • Работното време: Вашият служител бързо ще се справи с всички необходими въпроси по време на командировка, ако не разчита на преводач. По този начин знанията му ще ви помогнат да спестите от работното му време, а времето, както знаете, е пари.
  • Допълнителни разходи: Служител без познания по английски в чужбина е безпомощен като дете. Той няма да може да направи поръчка в ресторант или да извика такси - дори тези елементарни действия ще трябва да бъдат извършени от преводач.

2. Навлизането на компанията на международния пазар

 

Служителите с добри знания по английски много по-лесно  ще представят компанията Ви на международни конференции и различни бизнес събития. Професионалистът знае как правилно да представи информацията и ако е необходимо, умело да  избегне някои аспекти от дейността. Освен това служителят ще може да установява полезни бизнес контакти в чужбина под формата на приятелска комуникация с чуждестранен колега без посредник-преводач.

3. Продуктивни преговори

Нелсън Мандела казва, че “ако говорите с човек на неговия роден език, Вие говорите на сърцето му”. Въпреки факта, че в бизнес преговорите няма място за сантименти, чуждестранните партньори ще оценят знанията на Вашия служител по английски език. При превод се губи ценно време,  а някои  хора от бизнес средите вземат решение за секунди и задачата на Вашия служител е да реагира бързо.  Като професионалист в своята сфера на дейност, той ще може своевременно да отговори на всеки коментар от Вашия чуждестранен партньор и да му предложи вариант за сътрудничество, който е приемлив и за двете страни.

4. Внедряване на успешни стратегии и идеи на чуждестранни фирми

Владеенето на английски език ще позволи на Вашите служители да проучват не само опита на местните конкуренти, но и да се учат и от най-големите чуждестранни корпорации. Не е тайна, че някои съвременни книги по маркетинг, мениджмънт и реклама се превеждат на български  едва 1-2 години след публикуването им. Вашите служители ще могат да четат такива книги в оригинал и да използват най-модерните идеи на чуждестранни професионалисти. Много чуждестранни компании споделят опита си в корпоративни блогове. Англоговорящите служители ще могат да намерят полезна информация за това как да бъдат успешни в конкретната индустрия.

5. Намалено текучество на служителите

Всички служители ще се радват да получат и други бонуси от компанията в допълнение към заплатата си. Един от най-атрактивните бонуси може да бъде възможността да изучават  английски език. За служителите това ще бъде знак, че сте готови да инвестирате в тяхното развитие и искате да си сътрудничите с тях за дълъг период от време. Следователно обучението на служителите Ви по английски език ще се превърне във фактор, който повишава лоялността и мотивацията им за работа.

6. Тийм-билдинг

Когато служителите учат английски, те работят в екип: изпълняват задачи заедно, задават си въпроси и си помагат, общуват в час. Такова взаимодействие допринася за изграждането на добър и работещ отбор. Съвместното ангажиране в обща кауза на Вашите служители ще подобри екипната работа за решаване на вътрешнофирмени задачи и проблеми.

7. Подобряване на самодисциплината на служителитe

Когато служител, посещава курсове в допълнение към работата и семейните задължения, той се научава правилно да разпределя времето си. Сега домашните по английски ще бъдат добавени към обичайните дейности, а курсове по английски ще заемат част от свободното време. Такова преструктуриране на графика обикновено води до факта, че на работа служителят се научава да използва времето по оптимален начин, като изпълнява задачите си според планирания график.

Благодарим Ви!