За да предоставим най-добре услуги на нашите клиенти, в този сайт използваме бисквитки (cookies). За повече информация вижте тук.

Разбрах!
ЗА УЧЕНИЦИ ЗА ВЪЗРАСТНИ ПОДГОТОВКА СЕРТИФИКАТНИ ИЗПИТИ Индивидуално обучение Корпоративен английски Изпитен център
Сертифициране на преподаватели Начало За нас Предстоящо Работа Контакти MY AVO ВХОДЯЩ ТЕСТ
лого Кеймбридж лого EAQUALS лого ISO

СЧЕТОВОДИТЕЛ, ТРЗ

ПОЗИЦИЯТА ВКЛЮЧВА

Обработка на заплати по трудови договори и хонорари по граждански договори. Обработка на болнични и отпуски.  Поддържане на служебни досиета. Оформяне на документи за сключване, изменение и прекратяване на трудови правоотношения. 
Обработване на първични счетоводни документи. Извършване на банкови операции във връзка с регулярни плащания. Годишно приключване.
Отчитане командировъчни - водене на регистър на командировъчните
Работа със специализиран софтуер за разходи и плащания към клиенти, включително обработване на база данни и въвеждането им в системата
Обработка на складови документи и участие в процеса на планови и извънаредни ревизии и инвентаризации;

ИЗИСКВАНИЯ

  • Търсим амбициозен човек с експертиза в счетоводната и ТРЗ дейност.
  • Образование -  висше икономическо
  • Отлично познаване на данъчното и трудово-осигурително законодателство
  • Минимум 5 години опит 

ПРЕДЛАГАМЕ

  • Работно място във водеща, стабилна и постоянно развиваща се компания;
  • Трудов договор на пълно работно време и реални осигуровки.
  • Много добра работна среда,сплотен и отзивчив колектив.
Ако това предложение Ви заинтересува, изпратете професионална автобиография, мотивационно писмо и актуална снимка на адрес: m.markova@avo.bg
На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати. Благодарим за вашият интерес и ангажираност!

Благодарим Ви!